Wednesday, 27 November 2013

terima kasih sifu

assalamualaikum

seronok berblog ni sebenarnya. kepuasan tu datang sendiri.terima kasih pada sifu asha hana , akak aku yang sudi bantu dari a sampai z. pokok pangkalnya aku sangat puas hati , dan yang paling penting biru adalah tema utama ! tapi blog aku ni apa je kalau nak dibandingkan dengan blog dia, yang dah banyak pengalaman 


http://lifecikashacikhana.blogspot.com

hah, kitorang ni nasib baik la sama2 minat biru. itu yang ada persefahaman, walaupun ada la sikit2 benda dia membebel itu ini masa mula2. haha. bising jugak orang nya kalau nak tahu. ok, chow dulu :)


9 comments:

adrianna syaz said...

Wah..hana sifunya ni.hehe..good2..snggh dan folo fateha kmbali..:D blog sya mmg sllu ceta pasai mkanan ni.hehe

Lieya Von Jay said...

adik hana ke ni ? hai.. welcome to blogging world ^_^

Azhafizah Md Nor said...

dua dua suka biru ye..nice colour..sejuk mata memandang :)

adila fateha said...

@adrianna hehehhe tak apa tak apa kak adrianna. boleh cuci mata tengok makanan sesedap :D

adila fateha said...

@lieya heheh ya. adik kak hana. terima kasih kak lieya. sila beri tnjuk ajar ea :)

adila fateha said...

@azhafizah haha ha'ah kak fiza. warna pink pown nice jugak :)

Aefa Aerisya said...

oh.. adik hana ye.. boleh buli ni.. :P blog kite sama biru~ geng biru laahhh :D

Pha Is said...

owh. ni la adik asha hana yg popular tu.. hehehe..

selamat berblog...

Syahera Johar said...

Fadi im waiting for ur next entry yunk :)